ASTRA 3 en uw automatische schotel

Geplaatst op 20 mei 2016

U heeft geïnvesteerd in een vol automatische schotel op het dak van uw kampeermiddel, een abonnement genomen bij canaldigitaal en toch ontvangt u plots niets meer. Over deze kwestie ontvangen wij dagelijks vele vragen. Canaldigitaal kan u niet helpen nadat u lang in de wacht heeft gestaan. Gelukkig kunnen wij u wel helpen!

De oorzaken zijn divers en vergen een analyse van uw apparatuur en abonnement. Zo kan het zijn, dat de automatische satelliet-zoeker moet worden ge-update of blijkt uw ontvanger niet HD geschikt te zijn. Om HD -TV uitzendingen te verwerken moet de installatie geschikt zijn om Astra 3 te ontvangen.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische zenders worden in HD uitgezonden vanaf ASTRA 3. U ontkomt er niet aan om kosten te maken om uw favoriete programma`s te kunnen blijven ontvangen.

Helaas worden de frequenties van transponders regelmatig veranderd, waardoor uw installatie de weg kwijt raakt en rondjes blijft draaien. Voor ieder merk installatie zoals o.a. ALDEN, OYSTER, TELECO en Satenne is er software beschikbaar om ASTRA 3 weer te ontvangen.

Wij zullen uw satelliet TV-ontvangst problemen met spoed verhelpen.

Bel of mail ons voor een afspraak +31-(0)115-531439